luni, 28 februarie 2011

Necesitatea publicitatii

        Tocmai v-aţi deschis o firmă! Vindeţi produse sau servicii de calitate, dar nu prea aveţi clienţi.
De ce? Prima explicaţie este lipsa de publicitate sau publicitatea ineficientă.
       Orientarea publicităţii
Publicitatea trebuie să fie orientată spre piaţa generală, plus specific pe segmentul de piaţă pe care-l vizaţi, pentru că publicitatea făcută pe alte segmente va însemna pierdere de bani fără folos.
De exemplu, dacă vindeţi produse pentru bebeluşi, adresaţi-vă părinţilor.
 (Orientaţi-vă publicitatea unde aveţi nevoie)
      Acoperirea publicităţii
Gândiţi-vă care este piaţa pe care o vizaţi. În funcţie de activitatea pe care o desfăşuraţi puteţi viza anumite oraşe, sau judeţe sau zone din ţară ori chiar toată ţara. De aceea publicitatea trebuie să acopere toate zonele vizate.
(Aici aveţi acoperire naţională pentru a vă face cunoscuţi)
      Costurile publicităţii
Trebuie să vă stabiliţi un buget ajustabil pentru publicitate. Căutaţi metodele care vă convin ţinând cont şi de orientarea pe care vreţi s-o daţi publicităţii şi de acoperirea publicităţii.
 Dintre toate mijloacele de publicitate, publicitatea online este cea care are 2 avantaje majore:
          - are o acoperire imensă
         - presupune costuri foarte mici
(Încercaţi publicitatea online de calitate - costuri reduse)
      Extinderea publicităţii
Este bine să vă faceţi publicitate în cât mai multe locuri, bineînţeles ţinând cont de buget şi de obiective.
Mediul online vă permite postarea de campanii publicitare pe multe site-uri, costul total fiind foarte mic.
(Uitaţi aici unul de calitate)                          ...şi motivele pentru a-l alege
     Perioada publicităţii
Publicitatea trebuie să fie permanentă! La începutul afacerii sau când lansaţi un produs/serviciu nou, sau când vreţi să intraţi pe o piaţă nouă, în fine, la orice fel de început, publicitatea trebuie să fie mai agresivă şi mai multă. În rest, ea poate fi mai puţină şi mai neagresivă. Dar publicitatea trebuie să fie permanentă!
(Soluţii de publicitate permanentă)
       Calitatea publicităţii
 Publicitatea de calitate este eficientă pentru că va avea mai mulţi adepţi. Oamenii nu se mai mulţumesc cu lucruri de calitate slabă, nu mai iau în calcul publicitatea de calitate slabă.
Dacă publicitatea este de proastă calitate atunci oamenii vor crede că şi produsul/serviciul pe care-l vindeţi este de slabă calitate. Aspectul contează în publicitate!
CONVINGETI-VA SINGURI comparand aspectul:
              aici observi imediat unde să cauti ce vrei încă de la prima vizită
                                                      
                                                aici - vedeţi din prima unde sunt postate firmele?
                                                dar aici?
                                                şi aici?

       Aşteptăm comentariile dumneavoastră!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu